Kurum kültürümüzün başta dürüstlük olmak üzere milli kültürümüzle bütünleşik olarak yapılandırılıp etik değerlere öncelik verilmesi,
Her zaman müşteri odaklı yönetim yönetim anlayışımızla;
Çalışan personelin performansını, kalite ve müşteri bilincini sürekli eğitimle artırılması,
Paydaşlarımızla ilişkilerimizde şeffaflık ve katılımcılığın teşvik edilmesi,
Hoşgörülü ve demokratik bir ortamda herkesin ekip ruhu içinde yönetime katılması, esastır.
Kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirilmesi,
Teknolojinin sürekli izlenerek yeniliklerin şirket yapımıza uyarlanması,
Üretilen, işlenen ve paylaşılan kurumsal bilginin bir değer olduğunun tüm çalışanlarımızca farkındalığının sağlanması,
Kurumsal bilgi varlıklarının ve bilgi işlenen ortamların tanımlanarak risklerinin sistematik olarak yönetilerek güvenlik açıkları ile ilgili önlemlerin alınması,
Bilgi alışverişinde bulunduğumuz paydaşlarımızın Bilgi Güvenliği gereklerine uyulularak bilgilerinin güvenliğinin sağlanması, kalite politikamız olarak benimsemiştir.